Zabawa słowna „Sufit – nos – podłoga”.
Przedszkolaki uważnie słuchajcie Rodzica i wykonujciejego polecenia! Rodzic kilka razy prawidłowo pokazuje i wymienianazwy, np.: nos, podłoga, sufit. Po kilku razach udaje, że się myli –mówi np.: nos a jednocześnie pokazuje sufit. Zadaniem dzieci jestwychwycenie błędu.
Zabawa dydaktyczna „Co robimy w dzień? Co robimy wnocy?”
Zabawa pantomimiczna „Co można robić w dzień?”
Rodzic pokazuje różne czynności, a dzieci odgadują, codzisiaj robił. Następnie dzieci pokazują
Ćwiczenia klasyfikacyjne.
Do tej zabawy potrzebne będą: kartoniki z obrazkamisłońca i księżyca oraz obrazki, które przedstawiają czynności wykonywane wdzień lub w nocy. Przedszkolaki przyjrzyjcie się uważnie obrazkom.Następnie umieśćcie przy nich kartoniki z ilustracjami słońca
Link do pomocy:
Kartoniki: słońce, księżyc. https://thumbs.dreamstime.com/z/s%C5%82o%C5%84ce-i-ksi%C4%99%C5%BCyc-31803731.jpg
Obrazki czynności wykonywanych w dzień lub w nocy. https://i.pinimg.com/474x/b6/5d/20/b65d20ef7f7f63af1ef899c7f5a28f4d.jpg
Ćwiczenia ruchowe.
Gimnastyka ważna sprawa. Zachęcam do zabaw ruchowych z wykorzystaniem wideo treningu „Pierwsze oznaki wiosny – zabawa w ruch,ćwiczenia dla dzieci”.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=iH2zc5tkHPo
Praca plastyczna „Rakieta kosmiczna”.
Przedszkolaki, proszę, abyście ozdobiły sylwetęrakiety kosmicznej według własnego pomysłu.
Link:
Karty pracy.
Ćwiczenia grafomotoryczne.
Linki: https://przedszkouczek.pl/wp-content/uploads/2020/04/PolaczZCieniem.jpg
Zachęcam do obejrzenia bajki edukacyjnej „Paxi –dzień, noc i pory roku”.
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=ekY5oZDdQ4k
Miłej pracy! |