Dowolny taniec przy piosence „Ziemia, wyspazielona”.
Przedszkolaki, zachęcam do dowolnych improwizacji ruchowych przypiosence.
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=_SKe11ntnGc
Słuchanie rymowanki Małgorzaty Skrobacz „Smutnedrzewko”.
Dzieci, posłuchajcie uważnie rymowanki i spróbujcie ocenić postępowaniechłopca.
Drzewko małe w parku stało, gałązkami poruszało. W jego listkach ptak śpiewał i przytulał się do drzewa. Przyszedł jednak urwis mały, zerwał listki dla zabawy, a nożykiem w miękkiej korze wyrył napis „Chcę nad morze”. Drzewko bardzo się smuciło, łzy zielone wciąż roniło. Czy tak można, zuchu mały, niszczyć drzewka dla zabawy?
Ocenianie postępowania chłopca: wyjaśnienie, dlaczego nie wolno niszczyćdrzew.
Zabawa dydaktyczna „Budowa drzewa”.
Proszę, aby Rodzic wskazał i nazwał poszczególne elementy drzewa: korzeń,pień, gałęzie, liście. Następnie dzieci wymieniają nazwy drzew, któreznają, lub tworzą nazwy na zasadzie syntezy kolejnych sylab wypowiedzianych
Link do pomocy: ilustracja przedstawiająca budowę drzewa: https://pm19leszno.przedszkolna.net/pliki/plik/budowa-drzewa-1592175840.jpg
Ćwiczenia gimnastyczne.
Zachęcam do zabaw ruchowych przy muzyce z wykorzystaniem wideo treningu„Najpierw skłon – wygibasy”.
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ
Ćwiczenia graficzne „Niedokończone drzewko”.
Do tej zabawy potrzebne będą: sylweta drzewa, zielone, papierowe listki,klej. Przedszkolaki, pokolorujcie brązową kredką pień i gałęzie, następniedoklejcie listki (wycięte z kolorowego papieru przez Rodzica) na gałązkachwedług własnego pomysłu.
Link do pomocy plastycznych: https://i.pinimg.com/564x/33/57/d0/3357d0010bd631aaa66aaa95a771c64e.jpg
Karty pracy: szlaczki, dopasowywanie cieni,przeliczanie elementów w zbiorze w zakresie 4 i więcej.
Linki: https://i.pinimg.com/originals/51/35/1d/51351d0e8202efea63d321efa0332b8f.jpg https://i.pinimg.com/originals/d1/20/06/d120064f8f7e2d1212303cabe130d00c.png
Miłej pracy!
JĘZYK ANGIELSKI
WitajcieKochani!!!
Mamnadzieję, że zobaczymy się na żywo w przyszłym tygodniu, a póki co poćwiczymy iutrwalimy to, co już znacie.
Zacznijmy odostatniej piosenki. Zaśpiewajcie i pokazujcie ruchy. https://www.youtube.com/watch?v=n-x1fGJtViA
Pamiętacie nazwy ubrań? Oto one: T-shirt, socks,shoes, dress, trousers, shorts. Zakręćcie kołem i nazwijcie te ubrania, którepamiętacie.
https://wordwall.net/pl/resource/1622177/angielski/clothes-elementary
A teraz porana części ciała. Poznaliście head, shoulders, knees,toes, eyes, ears, mouth, nose.
https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0
Na dziśwystarczy.
Goodbye!!See you! Kisses!!
MagdalenaPanek |