Zabawa„Poznajemy narzędzia ogrodnicze”.
Obrazki narzędzi ogrodniczych (grabi, konewki, wiadra, łopaty,pazurek ogrodniczych).
Obrazek grabi: https://drive.google.com/file/d/11hmYNH65rfUkNB8dtJhPTyc0n6OgxQdm/view?usp=sharing
Obrazek konewki: https://drive.google.com/file/d/15JZeGPG3bWVIEzjLwC90721JJ8ZX2LPA/view?usp=sharing
Obrazek wiadra: https://drive.google.com/file/d/1pDla0EeM6deLLXUIfgThlWC0Osk_wsI7/view?usp=sharing
Obrazek łopaty: https://drive.google.com/file/d/1eFp8maEgOJhPlcCUh3kgDR4JzEs0kQnf/view?usp=sharing
Obrazek pazurek ogrodniczych: https://drive.google.com/file/d/1OpFF7vsGo_1J98npot8CbV6LoDb8dtcD/view?usp=sharing
Dziecko ogląda obrazki i nazywa przedstawione na nich sprzętyogrodnicze. Rodzic zasłania obrazek wybranego narzędzia ogrodniczegokartką przeciętą na cztery części, Dziecko próbuje odgadnąć, co to jest. Jeśli nie odgadnieRodzic odkrywa kolejne części obrazka.
Opowieśćruchowa „Wiosenna pobudka”.
Dziecko kuca, ma lekko pochyloną głowę i zamyka oczy. Rodzicrozpoczyna opowiadanie:
Jesteśpączkiem wiosennych kwiatków, które są uśpione porannym chłodem. Ale gdyporanne słońce dotyka
3-Latki:Karta Pracy „Co przyda się ogrodnikowi w pracy?”
https://drive.google.com/file/d/1lpaTOmZ4Sy22U6zxxO-RReJOe3PP_XVQ/view?usp=sharing
Dziecko: −ogląda obrazki, −koloruje właściwe narzędzia, −nazywa narzędzia i opowiada do czego służą.
3-Latki:Karta Pracy „W ogródku”
https://drive.google.com/file/d/1CWUVMqKYtTZ9jkediIt6vPjGI-civToR/view?usp=sharing
Dziecko: −układa kolejno obrazki przedstawiające jak rosły kwiaty, −pod pierwszym obrazkiem rysuje jedną kropkę, pod drugim dwie kropki a podtrzecim, trzy kropki, −koloruje obrazek.
4-Latki:Karta Pracy cz.2 strona 38
Dziecko: −opowiada do czego służy konewka, −rysuje po śladzie w odpowiednich kolorach, −nazywa przedmioty na zdjęciach, opowiada do czego służą.
4-Latki:Karta Pracy cz.2 strona 39
Dziecko: −nazywa kwiaty w skrzyniach, −odszukuje w naklejkach obrazki kwiatów, −nakleja kwiaty tak, by ich liczba zgadzała się z ilością kropek na skrzynkach, −koloruje kwiaty: pierwszy na różowo, trzeci na pomarańczowo, piąty nafioletowo,
Zabawadramowa „Prace w ogrodzie”.
Obrazkiprzedstawiające osoby wykonujące różne prace w ogrodzie: https://drive.google.com/file/d/1H8ZkpSmDBRvPgUUPwwW8xz0zzqPj9raH/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1Frv7LyE4_wICnWsyvE4k6REiLq8RNhc8/view?usp=sharing
Dzieckonaśladuje czynności osób przedstawionych na obrazkach. Rodzic zgaduje co to za czynności,
Oglądanieanimowanego wiersza J. Brzechwy „Wiosenne porządki”.
Zachęcamydo obejrzenia animowanego wiersza.
Linkdo wiersza: https://www.youtube.com/watch?v=86oJl6h0n5g
Zabawaruchowa do piosenki Fasolek „Wiosna w ogródku”.
https://www.youtube.com/watch?v=_uJ4HB68w18
Dzieckoilustruje piosenkę ruchem w wybrany przez siebie sposób.
RELIGIA 22.04.2020r.
TEMAT: DZIĘKUJĘ PANU JEZUSOWI ZAJEGO MIŁOŚĆ.
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus
Na naszym ostatnim spotkaniumówiliśmy o spotkaniu Zmartwychwstałego Pana Jezusa ze św. Siostrą FaustynąKowalską. Oczywiście wydarzenie to nie miało miejsca w Jerozolimie, ale prawie100 lat temu Ukazując się jej Pan Jezus prosił aby przypomniała ludziom oJego wielkim miłosierdziu czyli wielkiej miłości
Słowa te powtarzamy również w naszej piosence. Przypomnijmy jąteraz: · piosenka „Jezu ufam Tobie” https://www.youtube.com/watch?v=Cd8fDu03gf0 · piosenka „Faustyna” https://www.youtube.com/watch?v=ZrMBAP9gtlA
Szczęść Boże na cały dzień :) |