Ćwiczenia grafomotoryczne„Wiosna”.
Dzieckosiada blisko rodzica za jego plecami, tak aby miało możliwość kreślenia na jegoplecach. Rodzic prosi, Następniezamieniamy się rolami i to rodzic rysuje na plecach dziecka.
3-Latki: Karta Pracy cz.2 strona 8
Dziecko: − nazywa zdjęcia, − dzielirytmicznie ich nazwy (na sylaby), − nazywainne oznaki zbliżającej się wiosny.
4-Latki: Karta Pracy cz.2 strona 22-23
Dziecko: − nazywazdjęcia, − dzielirytmicznie ich nazwy (na sylaby), −dorysowuje bazie na gałązkach, zgodnie z poleceniem.
Zachęcamydo powtórzenia ćwiczenia w celu utrwalenia kolorów. Karteczki lub kredki w czterech kolorach. Dziecko ma zamknięte oczy. Losuje karteczkę lub kredkę wjednym z czterech kolorów i go nazywa. kolor żółty – jakie może być słońce? (gorące, zasłonięte chmurami,grzejące, jasne, żółte) kolor niebieski – jaki może być deszcz? (mokry, padający,drobny, silny, ciepły, ulewny) kolor zielony – jaki może być wiatr? (silny, słaby,niebezpieczny, zimny, delikatny) kolor czerwony – jaka może być pogoda? (ładna, brzydka,wiosenna, burzowa, słoneczna, deszczowa).
Kolorowanieobrazka „Pani Wiosny”.
Zachęcamydo starannego pokolorowania obrazka przedstawiającego Panią Wiosnę: https://drive.google.com/file/d/1o2P2vt2udvk_sho5HkJREFOGUdvPzxAJ/view?usp=sharing
RELIGIA25.03.2020r.
Dzisiaj szczególny dzieńZWIASTOWANIE PAŃSKIE. Z tej okazji proponuję przypomnienie sobie https://www.youtube.com/watch?v=NZbSpkxTj1Q (ZWIASTOWANIE I NARODZENIE) |