Witajcie kochani,
Mam nadzieję, że jesteście gotowi na następną dawkęinformacji! Dziś troszkę o tym, jak to jest możliwe,
Na początek mam dla Was film, który zobrazuje Wam odpowiedzina pierwsze zagadnienia. https://www.dailymotion.com/video/xb56mg
Żebyście mogli lepiej wszystko zapamiętać mam dla Was planszeprzypominające jak zbudowany jest ptak https://drive.google.com/open?id=1lB_5ah-rpYmSA_upjNJ3oqwSshLTLaYk https://drive.google.com/open?id=1sK3T8gmFbu8yWdpKpUNoGF5ZzM2J94op
Odrobina gimnastyki!
„Gorąca podłoga”chodzimy z wysoko podniesionymi kolanami, tak jakby podłoga nas parzyła!
„Na szczudłach”chodzimy na sztywnych nogach niczym roboty.
„Przekładamy naleśniki”tu będą potrzebne dwie osoby; jedna leży na brzuchu, a druga próbuje goprzewrócić
„Chowamy się”siedzimy w siadzie prostym i przyciągamy kolana do głowy, chowamy głowy, anastępnie rozprostowujemy się do pozycji leżącej.
„Ilustrujemy muzykęruchem” wykonujemy wiosenne pląsy do muzyki ;) https://www.youtube.com/watch?v=yNLqW1kp9Pw
Teraz spróbujemy uwić gniazdko jak ptaki. Będziemypotrzebowali różnych przedmiotów, także musicie wyruszyć na poszukiwania!Poszukujemy piórka, patyczka, suchego listka, trawki, kawałka materiału.Nazywamy wszystkie zgromadzone przez nas przedmioty. A następnie druga osobazakrywa wszystkie nasze skarby
Czas na przypomnienie sobie figur geometrycznych ;) Jeślimacie gotowe figury, wykorzystajcie je! Jeśli nie, https://drive.google.com/open?id=1WBdBfyLZ0fO7AzadjdDJr4SpF4lb6qKc
Myślę, że stworzyliście piękne podobizny ptaków! Sprawdźmy cociekawego znajduje się w naszych ćwiczeniach. Czterolatki na stronie 27dzielą na sylaby nazwy ptaków, które przyleciały wiosną do Polski i rysują po śladziedrogę skowronka do gniazdka. Pięciolatkina stronie 63 próbują opowiedziećhistoryjkę dotyczącą tego,
Gdy niemacie książeczek, skorzystajcie z kart pracy! ;) https://drive.google.com/open?id=1fc_ZurRtwXVeppt8EPzzlfu5F9pv4mpN https://drive.google.com/open?id=1KyurlYuLoy7mY31Z45dqd0wd4k4f6TKV https://drive.google.com/open?id=1nzi-Q8FeLiARcur0VIJBS7f-6UA7Li46
A terazbonus ;) mieliśmy dowiedzieć się co jedzą ptaszki. Zobaczcie! Podzielciena sylaby i głoski nazwy ptaków, które znajdują się na planszy. https://drive.google.com/open?id=1OowzQU5dePE4IXLZ74G9tz5KnsYvNMgw
Jeśli macie jeszcze ochotę, to możecie spróbować zabawy „turlaj jajo”. Będziemy potrzebowalipiłeczki pingpongowej. Kładziemy ją na stole i dmuchamy na nią przezsłomkę do napojów tak, aby piłeczka przeturlała się na drugi koniec stołu.
Na koniec proponuję Wam taneczne warsztaty ;) https://www.youtube.com/watch?v=eXTBJkvsWsk
JĘZYKANGIELSKI 02.04.2020r.
Hello!
Naszym dzisiejszym tematem jest nadal wiosna- spring. Dziśchcemy ćwiczyć i utrwalać poznane w poniedziałek słówka.
1. Ponownie zaczynamy od filmiku ze słówkami.Oglądamy go do 0:55 dwukrotnie. Dziecko powtarza słówka. https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284
To są słówka, które utrwalamy: Spring-wiosna Flowers-kwiaty Sun-słońce Rain-deszcz Rainbow-tęcza Butterfly-motyl
2. Wykorzystujemy wydrukowane w poniedziałek obrazkido kolejnych zabaw utrwalających.
Proponuję zabawy „What’s missing?” i „RedRover”
What’s missing - układamy obrazki oboksiebie, powtarzamy wraz z dzieckiem wszystkie nazwy, następnie zakrywamy obrazkinp. chustą lub dużą kartką papieru, dziecko zamyka oczy, zabieramy jeden znich.
Red Rover- Jest to zabawa ruchowa. Rozkładamyobrazki w różnych miejscach w pokoju. Możemy użyć wierszyka lub po prostu podaćdziecku nazwę danego słówka w języku angielskim. Zadaniem dziecka jestznalezienie odpowiedniego obrazka i podanie go rodzicowi. Aby dziecko mogłolepiej zapamiętać słówko, prosimy je, Wierszykdo zabawy: „Red Rover, red rover let the……… (tutaj podajemy wybrane słówko) comeover!”
3. Ostatni nasz punkt to piosenka ruchowa. Prosimydziecko, żeby próbowało śpiewać i tańczyć razem
I to wszystko na dziś. Bye, bye!
|