Kochani, wybieramy się dziś na wycieczkę w góry! Popatrzcie nagrafiki, które macie w załączniku i powiedzcie, https://drive.google.com/open?id=1yld7TbePYRU_TW68vjmzVHjKhxFXmjDj
Wybierzcie teraz jeden obrazek, który podoba Wam sięnajbardziej i poproście rodziców, żeby przecięli Wam go na 4 lub 5 części.Zrobimy z niego puzzle ;) Możecie też sami namalować obrazekprzedstawiający góry i zrobić
Posłuchamy sobie teraz opowiadania E. Stadtmuller „Jak dobrzenam zdobywać góry”. https://www.youtube.com/watch?v=bf_5jDWUsrs
Rozmowa kierowana na podstawie tekstu: - Z kim Ada i Olek wyruszyli na rajd? - Kogo zobaczyła Ada na hali? - Co ciekawego zobaczyli Ada i Olek podczas pobytu w górach? - Dlaczego baca mówił językiem niezrozumiałym dla Olka i Ady?
Teraz zobaczcie, gdzie w Polsce znajdują się góry. Na naszejmapce będą miały kolor czerwony. https://drive.google.com/open?id=184QZrE1gUMvxML7G_D9M7nFxc41o29KO
A teraz górski spacer ;) Poproście rodziców żeby przygotowalisobie coś, czym będą mogli wybijać Wam rytm. Chodzimy po okręgu i reagujemy nazmiany w akompaniamencie. · Na przerwę w muzyce- obracacie się wokół siebie; · Osiem szybkich uderzeń- biegacie na palcach; · Zdecydowany, mocny dźwięk- wykonujecie przysiad; · Trzy mocne uderzenia- podnosicie ręce w górę; · Dwa mocne uderzenia- opuszczacie ręce wzdłuż tułowia, pozostajecie przez chwilę w pozycji nabaczność.
Po takim spacerze czas na gimnastykę buzi i języka ;)
Wykonujemy dokładnie polecenia rodzica: - Uśmiechnijcie się, pokazując zęby, bardzo szeroko; - Uśmiechnijcie się jedną stroną buzi, następnie drugą stroną; - Uśmiechnijcie się raz jedna stroną, raz drugą stroną, nazakończenie pokażcie szeroki uśmiech!
Ćwiczeniapowtarzamy 3 razy.
Zadaniemspecjalnym dla Was na dziś będzie zbudowanie pasma górskiego z klocków ;)
Jeśli macie ochotę popracować w książeczkach to pięciolatki na stronach 20-21 mają kilka zadań do wykonania ;)Czeka Was rysowanie po śladzie i rysunek waszej miejscowości.
Dla wszystkich chętnych przesyłam karty pracy ;) https://drive.google.com/open?id=1wj9Qa5r_uDDxFn8PZua9zb3x56jA_Emj https://drive.google.com/open?id=1NwPFXab2cAK2P2O1KgBVRzvj0sP68_EJ https://drive.google.com/open?id=1iDVs93aVcBnbhrHTQoKUn8BpkOiCLd_h https://drive.google.com/open?id=1u311Rg3L9OBl4F70CNwqHX00LYg6a7jF
RELIGIA29.04.2020r.
TEMAT: JEZUSCZYNI CUDA.
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus
Spotykamy się dzisiaj, abyprzypomnieć sobie o wielkiej miłości Jezusa.
Modlitwa
Przywitajmy się z Nim piosenką „Bóg jest tu”: https://www.youtube.com/watch?v=jUmvl_g3_ME
Jeśli wolisz możesz zaśpiewać i zatańczyć: https://www.youtube.com/watch?v=BHXJxR1UlSI
Opowiadaniebiblijne
Pan Jezus chodząc po Palestynie nie odmawiał pomocy żadnemuczłowiekowi, którego spotykał.
· Pewnego razu Jezus stał na brzegu JezioraGalilejskiego. Wokół Niego zebrał się tłum ludzi,
Możeszobejrzeć to wydarzenie: https://www.youtube.com/watch?v=zQZMvA0czos (czas 7:22 – 13.00)
· Innym razem Jezus żeglował ze swoimi przyjaciółmipo jeziorze. Był tak zmęczony, że zasnął.
Możeszobejrzeć to wydarzenie: https://www.youtube.com/watch?v=zQZMvA0czos (czas 18:15 – 19.40)
– Komu Jezus pomagał? – Jak pomógł rybakom, którzy nic nie złowili? – Jak pomógł swoim uczniom, którzy bali się burzy?
Jezus nie odmawiał pomocy nikomu, kto jej potrzebował. Równieżdzisiaj troszczy się o nas i nam pomaga. Dziękując Mu za to zaśpiewaj i zatańcz: https://www.youtube.com/watch?v=IxTpYfchU3c (Gdy na morzu wielka burza)
Praca wpodręczniku – temat 29 str. 33 |