Moi drodzy, powoli kończymy tematy związane z kosmosem.
Przypomnijmy sobie wszystko, o czym mówiliśmy w tym tygodniu. https://www.youtube.com/watch?v=ahkKIg8NVS0
Pora na codzienną gimnastykę ;)
Maszerujemy przy dźwiękach muzyki marszowej. Podczas kolejnychprzerw w muzyce wykonujemy polecenia, np.: − Stań na jednej nodze. − Leż na plecach, złączone nogi unoś ku górze. − Podskakuj obunóż w miejscu. − Przeskakuj z nogi na nogę. − Naprzemiennie dotykaj łokciem przeciwległego kolana. − Przełóż rękę pod kolanem i złap się za nos. − Przeczołgaj się pod krzesłem.
https://www.youtube.com/watch?v=afceLnZTLP4&list=PLvZlry1e_Kw863FUlvea82_WGart_hJa9
Kochani, mówiliśmy o kosmosie, planetach, Ziemi i księżycu…Dziś powiemy sobie o gwiazdach ;) https://www.youtube.com/watch?v=rLpvLlR7Sfw
Mam dla Was kilka kart pracy. Jeśli będziecie mieć ochotęwykonajcie je. https://drive.google.com/file/d/1-QnHX-LdPScvBiq-CWPLwdBP3Sk9zJcL/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1yDQzk0BmpJHIRPxyn1qSsAgPZ1LRcyrv/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/170TrEVyv93lVyUD42ZTOwufCTn4n4TEM/view?usp=sharing
Przygotujcie sobie teraz duży arkusz papieru, flamastry,kredki, nożyczki ;) Na kartce rysujemy gwiazdki,
Ćwiczenie„Porządkujemy”. Papierowe gwiazdki o różnych kształtach: duże i małe, w pięciukolorach, kody obrazkowe. Rozkładamyprzed dziećmi papierowe gwiazdki o różnych kształtach: duże i małe, w pięciu kolorach:srebrne, złote, żółte, niebieskie i białe, po kilka każdego rodzaju.Zadaniem dzieci jest segregowanie gwiazdek ze względu na jedną cechę: kształt,wielkość lub kolor. • Porównywanie liczby gwiazdek poprzez liczenie; określanie,których jest mniej, których więcej, a których – tyle samo. (Dzieci mogąsegregować gwiazdki ze względu na dwie cechy, np.: kształt i kolor, wielkość ikolor, kształt i wielkość). • Układanie gwiazdek w pasach, zgodnie z opisem słownymrodzica. Podajemy, w jakiej kolejności należy ułożyć gwiazdki, np.: srebrnamała, złota duża, złota duża, srebrna mała, żółta duża... • Układanie przez dzieci gwiazdek zgodnie z kodem obrazkowym,w postaci małych kółek i dużych kółek w kolorach gwiazdek.
Pokazujemy kilka wzorów kodów. Dzieci otrzymują kolorowegwiazdki, czyste kartonowe paski, na których przykleją ułożone gwiazdki zgodniez wybranym przez siebie kodem. Kółka na kodzie odpowiadają koloromgwiazdek i ich wielkości, np. kod – duże kółko niebieskie, małe czerwone, małezielone, duże żółte odpowiada takiemu ułożeniu gwiazdek: duża gwiazdkaniebieska, mała czerwona, mała zielona, duża żółta.
Świetnie Wam poszło! Brawa także dla rodziców za wytrwałość ;)Czas się troszkę poruszać. https://www.youtube.com/watch?v=fKECl8F-rCY
Na koniec jeszcze kilka kart pracy. https://drive.google.com/file/d/1AASjVprptlASRmYW71NJS272tXTl1SPR/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1IxX2KP7oSVvnHTvGD8HFjVbRa54q91EL/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1dLLodKTdwszFlduBn5G5hSA_ycew_oPf/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/12CIjRbPV6smyXdkcMbogORt_DtD_X2e0/view?usp=sharing
Moi drodzy, kończymy galaktyczne podróże. Mam nadzieję, żedobrze bawiliście się w tym tygodniu
JĘZYKANGIELSKI
Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że zobaczymy się na żywo w przyszłym tygodniu, apóki co poćwiczymy i utrwalimy to, cojuż znacie.
Kliknijcie w poniższy link i przypomnijcie sobie nazwykształtów i kolory oraz liczby.
A teraz czas na piosenkę!
Przypomnijcie teraz różneemocje: happy, sad, scared,excited, tired, angry/mad
I zaśpiewajmy piosenkę! https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw https://www.youtube.com/watch?v=ZHS7vCdBeus https://www.youtube.com/watch?v=fMR8Hr9Xby4
Goodbye!! See you soon!! Magdalena Panek |