Zabawa pobudzająco – hamująca „Koniki”.
Zachęcam dozabawy przy wesołej muzyce. Przedszkolaki maszerujcie w określonym kierunku, wrytmie nagrania wesołej melodii. Kiedy usłyszycie dźwięk bębenka, poruszajciesię zgodnie z jego rytmem po okręgu – naśladując koniki. Reagujcie na ustalonehasła wydawane przez rodzica.
- W tyłzwrot – dzieci poruszają się w przeciwnym kierunku, - Wierzgamykopytami – zatrzymują się, jedną nogą wykonują ruchy podobne do wierzgania, - Stop! –zatrzymują się, zwracają twarzami do środka koła i recytują tekst, równocześniewykonując odpowiednie ruchy (powtarzają po dwa razy): Ręka, ręka – prawą dłonią dotykają lewego ramienia, lewądłonią dotykają prawego ramienia, Noga, noga – uderzają prawą ręką, wprawe udo, lewą ręką, w lewe udo, Raz, dwa, trzy, raz, dwa, trzy – miarowo klaszczą: raz zlewej, raz z prawej strony.
Link dowesołej melodii „Wesoła zabawa. Radosne melodie dla dzieci”: https://www.youtube.com/watch?v=4cNbggnMMpo
Dopowiadanie skojarzeń.
Proszę, abyrodzic mówił nazwę zwierzęcia, a dziecko dopowiada kojarzące się z nim słowo
Kaczka –dziwaczka Kaczątko –brzydkie Koza (kozucha)– kłamczucha Kot –Filemon Kurka –Czubatka
Ćwiczenia klasyfikacyjne – „Gdzie mieszkajązwierzęta?”
Zachęcam doobejrzenia filmu edukacyjnego „Gdzie mieszkają zwierzęta”. W tym odcinkuzwierzęta
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=aE3f4zj-rL8
Ćwiczenia gimnastyczne.
Zachęcam dozabaw ruchowych przy muzyce na podstawie filmu edukacyjnego „Zabawy z muzyką wdomu
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=LUCtGfVyKC4
Ćwiczenia klasyfikacyjne „Co jedzą zwierzęta?”
A terazdowiemy się co jedzą wiejskie zwierzątka, zachęcam do obejrzenia filmuedukacyjnego
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=2LOpSLZe2RA
Zabawa ruchowo – naśladowcza „Zapraszam jako…”
Zapraszam dozabawy w gronie rodzinnym. Kochani usiądźcie sobie w kole na krzesełkach. Obokjednego z dzieci z prawej strony znajduje się wolne miejsce. To dziecko mówi: Miejsce po mojej prawej stronie jest wolne.Zapraszam na nie mamę jako…kurę. Zaproszona osoba idzie w kierunku wolnegomiejsca, naśladując ruchy kury.
Zabawa plastyczna „Makieta wiejskiego podwórka”.
Kochani!Zachęcam do wykonania makiety wiejskiego podwórka na podstawie filmuedukacyjnego
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=Xunu22KlWLo&t=567s
Przedszkolaki!Zachęcam do poćwiczenia umiejętności matematycznych.
Link doquizu matematycznego: https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-w-zakresie-10-test_51_191
Miłej pracy!!!
RELIGIA 17.04.2020r.
TEMAT: NIEDZIELA MIŁOSIERDZIA I ŚW.SIOSTRA FAUSTYNA KOWALSKA Niech będzie pochwalony JezusChrystus
Na naszymostatnim spotkaniu mówiliśmy o spotkaniu Zmartwychwstałego Pana Jezusa z MariąMagdaleną. Wiemy już, że „Bóg nie umarł, Jezus żyje”: https://www.youtube.com/watch?v=sMFKnxZyHJE
Dzisiaj poznamy inną osobę, która spotkała też Pana Jezusachociaż wiele lat później. Jest nią siostra zakonna – Faustyna Kowalska.Ukazując się jej Pan Jezus prosił aby przypomniała ludziom o Jego wielkimmiłosierdziu czyli wielkiej miłości do nich. https://drive.google.com/file/d/1ld7EuGdu7WZn6PKNRHpQwpAKNr7Yu0Om/view?usp=sharing
Kim była św. siostra Faustyna? Jaj wyglądało jej spotkanie zPanem Jezusem? Posłuchajcie: https://www.youtube.com/watch?v=WJ9c0lJPCRQ (od 7:25)
O życiu Faustyny możesz przypomnieć sobie piosenką „Faustyna” · piosenka „Faustyna”: https://www.youtube.com/watch?v=ZrMBAP9gtlA
Naucz się piosenki · piosenka „Jezu ufam Tobie”: https://www.youtube.com/watch?v=Cd8fDu03gf0
Możesz też pokolorować obrazek: https://drive.google.com/file/d/1SX7Nw6HOM-tGyZN7_XHErP6D9-tGdRxz/view?usp=sharing |